dinsdag 22 november 2011

Candy bij Krea2day

Gepost door krea2day Cynthia op 11/22/2011 02:52:00 p.m.
Hallo Damens

Zo als jullie kunnen zien zijn we bijna aan de 100 volgers, en daarom wil ik als we er 100 hebben wat terug doen voor jullie.
Ik heb nog wat stempels van Nicole liggen en die ga ik dan weggeven aan mijn volgers. Wat moeten jullie er voor doen, natuurlijk volger worden of zijn en een leuk berichtje hier achter laten.


Het komend weekend staan wij op het Creaweekend in Rijswijk,
en dat is onze laatste beurs van dit jaar. Natuurlijk staan we volgend jaar gewoon weer op de hobby beurzen in Nederland.
De komende tijd gaan wij natuurlijk niet stil zitten we zijn bezig om nieuwe producten te bestellen in het buitenland en de komende maand zal het eerste bij ons binnen komen. Ik had al verteld dat wij ons meer gaan richten op stansen en embossingmallen daar uit zal ook onze eerste levering bestaan. Ik ben heel erg benieuwd heb veel leuke dingen gezien en wij houden jullie op de hoogte.
handtekening

14 reacties:

Katja on 22 november 2011 om 15:26 zei

Hey Cynthia,

Ik ben al een tijdje volger maar hoop dat er snel 10 bijkomen want dan heb je er 100! Leuke prijs heb je om weg te geven dus ik waag een gokje.

Groetjes,
Katja

Ria Zonnestraaltje on 22 november 2011 om 16:03 zei

OHHHH leuke candy die goed is voor mijn dieet ;) LOL. Hoop dat ik het weekend even langs kan komen. Ik was erg bij met mijn aankopen in Gorinchem ;)
hugs Ria
www.dragonmagic.nl

Rosita on 22 november 2011 om 20:01 zei

OOOO wat een leuk idee ,hier loot ik graag voor mee ;-)
liefs Rosita

Lia on 23 november 2011 om 16:06 zei

Wat een geweldig idee en superleuke candy, hopelijk haal je snel de 100 volgers.
Ik doe graag een gokje wagen,

groetjes Lia

Marcella on 23 november 2011 om 21:31 zei

Hoi

Hi ik moet van mijn dochter een gokje wagen dus bij deze doe ik dat maar .wauw bijna 100 volgers goed hoor ik heb er nog lang niet zo veel .
Heel veel succes het weekend op de beurs. Helaas kunnen we er deze keer niet naar toe.

Groetjes marcella en michelle

Ilse on 23 november 2011 om 21:39 zei

Even kijken of het nu wil lukken. Hieronder mijn reactie, die ik ook al had gemaild omdat ik gisteren niks kon plaatsen. Ik ben benieuwd of het lukt!


Hey Cynthia,

Graag waag ik ook een gokje voor de candy!! Wauw al bijna 100 volgers!
Dat schiet al op!! Volger ben ik al, net als een fan van jullie winkel1
Zondag kom ik nog even langs bij jullie in Rijswijk!

Groetjes,
Ilse v Kemenade

Monique - Mienokje on 23 november 2011 om 23:45 zei

Hallo Cynthia,

Bijna een mijlpaal. En als de eerste 100 binnen zijn, volgen de volgende 900 snel :-)
Wat een leuke candy: hollandse teksten. Ik doe graag mee.

Groetjes,
Mienokje

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. on 26 november 2011 om 13:02 zei

Natuurlijk was ik al volger en ik waag graag een kansje op deze super stempelset!

Liefs, Marit.
..:: xXx ::..

Anoniem zei

Wat een super leuke candy zeg! Ik wil graag een gokje wagen, volger was ik al.

Groetjes,
Nicole

Kim on 30 november 2011 om 15:53 zei

hoi

Wat leuk zeg zo`n candy en ik doe graag mee om deze te winnen.

gr kim

Suzan on 2 december 2011 om 19:17 zei

Superleuke Blog, op naar de volgende 100!!

Groetjes Suzan

daisy on 11 december 2011 om 17:21 zei

hey
volger van je leuke blog waws ik al
en zoek je gewoon ovral op om een malletje te halen bij je.
laatste keer was dat op de beurs of gewoon via de site.
blijf het zeke4r in de gaten houden al dat leuks
en wil graag met deze candy meedoen, vind nederlandse tekststempels geweldig heb er alleen nog niet zoveel. dus zou leuk zijn om dee aan me vrzamling te kunen toevoegen. Nou hopen maar
groetjes daisy

patricia on 23 december 2011 om 17:12 zei

halo wat een leuke blog hebben julie
ik ben terecht gekomen op julie blog toen er juist gezinsuitbreiding was geweest nog een proficiat met de poes en met julie leuke candy
en nu maar duimen dat het richting mij komt

groetjes patricia

Monique Kools on 1 januari 2012 om 13:35 zei

Hallo Cindy,
Zag dat je een designteam hebt sinds kort.
Kom regelmatig langs op de beurs in Rijswijk (niet alleen langs :).
Heb me aangemeld als volger. Vind het leuk om te zien wat er met producten uit jouw winkeltje wordt gemaakt. Doe graag mee met de candy en ga nog ff verder snuffelen op je blog.
groetjes Monique

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates