maandag 19 december 2011

Mijn kerst cadeau

Gepost door krea2day Cynthia op 12/19/2011 12:39:00 p.m.
Hallo

Ik moet jullie even wat laten zien, ik heb van mijn man me kerst cadeau vast gekregen,
de Big Shot pro. Ik ben er heel erg blij mee wilde het ook heel graag hebben, maar het is een hele dure machine. Dus ik twijfelde maar zal ik het wel kopen zal ik het niet dus heeft mijn mannetje maar een besluit genomen.

De grote mallen heb ik nog niet maar zijn wel al onderweg. Maar je kan er natuurlijk alle mallen en merken door heen draaien. Ik heb er nog niets mee gemaakt maar wel al even mee zitten spelen, Ondanks hij zo groot is hoef je maar 3 slagen te draaien en de mal is er door heen gedraaid. Hij draait ook super licht, en embost heel erg mooi wat dieper dan de gewone Big Shot. Het enige nadeel is dat hij heel erg zwaar is en je hem niet even mee neemt. Er kunnen hele scrap vellen door heen dus echt ideaal hij is 39 cm breed en 61 cm lang dus je moet er ook echt wel plek voor hebben. Mocht u hem eens willen zien of uit proberen geef dan even een mailtje, ik zal hem zeker ook een keer mee nemen naar de beurs zo dat jullie hem ook eens kunnen zien.
handtekening

6 reacties:

Anoniem zei

Helemaal geweldig, wat een lieverd je man. Nou geniet van je big shot en ben benieuwd wat voor moois je gaat maken.

Ilse on 19 december 2011 om 13:02 zei

Wauw!!! Wat een apparaat!! Wat gaaf!!
Jij bent een bofkont!! Je hebt het verdiend!!
Veel plezier ermee!!

Groetjes,
Ilse

Marcella on 19 december 2011 om 14:24 zei

Wauw wat een super apraat wist niet dat dat bestond .Wel heel lief van je man .
zal het berichtje aan mijn man laten lezen ha ha .

heel veel plezier ermee
groetjes Marcella

sylvia on 19 december 2011 om 19:37 zei

Ohh geweldig wat een kerstkado!
Dat zou ik ook wel onder mijn boom willen haha
Hele fijne dagen en de beste wensen voor een gezond 2012
Lekker uitrusten he groetjes sylvia

Monique - Mienokje on 20 december 2011 om 10:20 zei

Wat een lieve man heb je! Ben heel benieuwd naar je creaties.

Hele fijne kerstdagen en alvast een goed, gezellig, gezond, liefdevol, creatief 2012!
Monique

Tanja on 20 december 2011 om 18:49 zei

Wat een slim en prachtig kado van Marcel.
Veel plezier ermee!
Liefs,
Ester

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates