donderdag 2 augustus 2012

Einde van Candy Juli

Gepost door krea2day Cynthia op 8/02/2012 09:30:00 a.m.
Hallo Blog volgers


De Candy van Juli zit er weer op, ik wil iedereen die mee heeft gedaan heel erg bedanken.
Ik had niet verwacht dat ik zoveel mails van jullie zou ontvangen, echt geweldig.
Er zijn echt zoveel verschillende soorten creaties voorbij gekomen en niet alleen kaarten, maar hele kunst werken zelfs. ook zijn er veel soorten mallen gebruikt en verschillende merken echt fantastisch werk.

Ook wil ik iedereen die reacties hebben geplaatst heel erg bedanken, en dan in het bijzonder Irene en Sieta die hebben iedere dag een reactie geplaatst. Het is elke dag weer een feestje om de reacties te lezen.

Nou was het ook weer aan mij de taak om een gelukkige winnaar te trekken van alle in zendingen. Omdat ik toch niet zou kunnen kiezen wie de mooiste heeft gemaakt heb ik maar weer gebruik gemaakt van de nummer Genarator en op deze manier maakt iedereen net zo veel kans. In totaal zijn er 42 inzendingen gedaan en daar uit is nummer 10 de gelukkige geworden. Creatie nummer 10 is ingezonden door Roelie, als je even je adres gegevens wilt door mailen naar mij dan komt de mal jou kant op.

Voor de maand Augutus komt er weer een nieuwe Candy, wat dat gaat worden en wat jullie er voor moeten doen dat vertel ik jullie nog.



                                                     Dit kaartje is gemaakt door Irene
handtekening

10 reacties:

Ria on 2 augustus 2012 om 10:00 zei

Irene gefeliciteert met het winnen van de candy, leuk hoor dat er zoveel mee gedaan hebben.

Groetjes Ria S.

Irene on 2 augustus 2012 om 10:27 zei

Gefeliciteerd Roelie en heel veel plezier met die prachtige prijs!
Jij bedankt voor deze hele leuke candy Cynthia, het aantal inzendingen heeft echt alle verwachtingen overtroffen dus.een scvhot in de roos om het zo te doen!!!
Leuk dit kaartje van me te zien op je blog...dank je wel!!

Liefs, Irene

Irene on 2 augustus 2012 om 10:28 zei

Oh ik typ weer veel te snel en lees niet goed na, sorry voor de foutjes!!!

Marjan on 2 augustus 2012 om 10:57 zei

Roelie gefeliciteerd !
En Cynthia bedankt voor het verloten van de candy.

Groetjes, Marjan

Lia on 2 augustus 2012 om 11:19 zei

Gefeliciteerd Roelie en Cynthia bedankt voor het meedoen,
groetjes Lia

Sieta on 2 augustus 2012 om 14:30 zei

Roelie gefeliciteerd met het winnen van deze super mooie stansen en veel plezier ermee.
Cynthia jij nog bedankt voor de kans om deze candy te kunnen winnen.
Het was telkens weer een verrassing om te zien wat voor moois er weer geplaatst werd en het idee om zo een candy te houden was een schot in de roos, zoals Irene ook al schreef.
Nou ik laat mij weer verrassen met wat je volgende candy zal zijn en ga dan zeker weer een gokje wagen.

Liefs, Sieta

Crejabeja on 2 augustus 2012 om 16:03 zei

Gefeliciteerd Roelie, en ik vond het zeer geslaagd om alle leuke kaarten te bekijken en ideeën op te doen.

little sweet things on 2 augustus 2012 om 19:18 zei

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de stansenset Roelie!
Cynthia bedankt dat we allemaal mee mochten doen, ik vond het erg leuk om telkens weer al die leuke verschillend creaties op je blog te bekijken.
Groetjes, Sas

Dora on 3 augustus 2012 om 13:41 zei

gefeliciteerd Roelie,
en Irene wat een prachtige kaart gemaakt.
groetjes

Ghea on 3 augustus 2012 om 18:28 zei

Twee prachtige kaarten heel leuk gedaan dames
Lieve groetjes Ghea

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates