vrijdag 14 september 2012

Candy kaart 3 & 4

Gepost door krea2day Cynthia op 9/14/2012 07:30:00 a.m.
Hallo Dames

Nog even voor dat we op weg gaan naar de Rijswijk een kaartje plaatsen. Vandaag begint het Creaweekend in Rijswijk, gisteren hebben we de kramen opgebouwd dus alles staat klaar. Ik hoop dat jullie er ook zin in hebben, wij wel in ieder geval. We gaan er weer een gezellig weekend van maken. Ik heb voor jullie de twee volgende Candy kaartjes. Dit keer zijn ze gemaakt door Miriam van der Putten en Catharina Giesbers. Het is erg leuk om te zien dat de kaarten met de zelfde opbouw nog zo verschillend zijn, echt heel erg leuk.
 
 
                                             Gemaakt door Miriam  Blog
 
 
 
Gemaakt door Catharina
 
 

 

handtekening

6 reacties:

Ilse on 14 september 2012 om 07:57 zei

Leuk gemaakt meiden!!
Ik krijg ook al helemaal zin om met de kerstkaarten te gaan beginnen!
Veel succes!
En Cynthia en Marcel, veel plezier en succes in Rijswijk!!

Groetjes,
Ilse

Irene on 14 september 2012 om 09:40 zei

Echt heel leuk maar 1 ding valt me tot nu toe wel op bij de inzendingen...waar is het omgekrulde randje onder in de hoek?????? OEPS dames....niet goed gekeken?????

Liefs, Irene

Sieta on 14 september 2012 om 13:14 zei

Het zijn weer twee geweldig mooie kaarten, ieder op zijn eigen manier.
Cynthia en hubby, succes op de beurs.

Liefs, Sieta

Catharina on 14 september 2012 om 16:14 zei

Ik heb ook een blog, had ik wel in de mail vermeld, maar staat niet bij mijn kaartje. Bij deze nog: www.indezoeteinval.blogspot.com

GerJanne on 14 september 2012 om 20:53 zei

Leuk om te zien, inderdaad. Met 1 sketch zulke verschillende kaarten. Heel leuk.

GerJanne

Dora on 14 september 2012 om 22:23 zei

erg leuke kaarten zijn er gemaakt.
veel succes in Rijswijk.
plezierige tijd toegewenst.
groetjes

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates