donderdag 22 november 2012

Al was de wedstrijd slecht, Sharona vond het een leuke ervaring.

Gepost door krea2day Cynthia op 11/22/2012 10:36:00 a.m.

Hallo Dames

Wil jullie even de foto laten zien van me dochter die gisteren avond op het veld stond bij de Champions Leage. Het was heel erg leuk geweest vertelde ze, ze moeten zich om 16:45 uur melden bij het stadion in Amsterdam. Daar werd geoefend voor de avond met de andere jongens en meiden die ook mochten komen. Daarna moesten ze zich zelf nog twee uur gaan vermaken buiten het stadion, en dan om 20.00 uur weer melden. Ze waren toch wel een beetje nerveus want s’ middags was er niemand in het stadion maar s’ avonds natuurlijk wel. Het is een hele leuke ervaring voor haar geweest gisteren, op 2  Januari mag ze een training volgen met allemaal meiden.
Ik voel me weer iets beter vandaag gelukkig, wat was ik beroerd de afgelopen dagen. Ik vond het wel erg lief van jullie met al die reacties op mijn blog. Morgen gaan we weer gewoon wat creaties laten zien op dit blog ik heb voor jullie nog wat inzendingen voor de Candy. En omdat die bijna afloopt wil ik jullie nog even de laatste inzendingen laten zien. Daarna gaan we van start met de kerts Candy want dan begint echt de feest maand.
 
 
 
Vanaf links is het ze het eerste meisje met lang haar.
 
 
 
 Hier gingen ze het veld weer af, de cap mochten ze houden.
 
handtekening

9 reacties:

Ilse on 22 november 2012 om 11:20 zei

Het!!

Jaaaa... Ik heb Sharona ook zien wapperen met de vlag!! Gaaf hoor! Wat een leuke ervaring!!!
Geweldig!!!
Das dan weer leuk om op terug te kijken!!

Liefs,
Ilse

Irene on 22 november 2012 om 11:30 zei

Naar wie ik uit moest uitkijken wist ik natuurlijk niet maar ik heb ze gezien met die giga vlag, super leuk en wat een sfeertje in dat stadion!!!!!
Fijn dat het weer wat beter gaat Cynthia, je hebt nog 8 dagen om de boomcreaties te laten zien en dan zijn we weer benieuwd naar de verwennerij van December (de foto komt er aan!!).

Liefs, Irene

Monique Kools on 22 november 2012 om 11:38 zei

Moet wel een heel speciale ervaring zijn geweest.
Fijn dat ze ervan genoten heeft en jullie als trotse ouders, op de tribune en op de bank :)
groetjes Monique

Jeannette on 22 november 2012 om 14:08 zei

wat een ervaring voor die gasten en dat voor een internationale wedstrijd, gaaf hoor, wij waren natuurlijk weer te laat met de tv aanzetten, maar leuk dat je een foto hebt, heel leuk als herinnering, gelukkig dat het weer wat beter met je gaat, het schijnt erg te heersen, groetjes Jeannette

Anita Meijer on 22 november 2012 om 15:37 zei

Wat supergaaf toch voor Sharona Cyntia, ze heeft de dag van haar leven gehad. Helemaal top. Fijn dat je je weer wat beterder voelt, gelukkig maar.
Liefs van Anita

Erica ♥ on 22 november 2012 om 20:42 zei

Wat kan je als mamma toch trots zijn als je kind
zoiets als dit mag doen. Kan me voorstellen dat
het een hele ervaring voor haar is geweest.
Fijn dat jij iets aan de betere hand bent, nog
even rustig aan doen, flinke bakken thee en je
komt er snel weer bovenop !

Lieve grtjsss Erica ☼

Monique - Mienokje on 22 november 2012 om 23:18 zei

Speciaal voor Sharona ook een keer naar voetbal gekeken. Ok, de eerste minuten tot de wedstrijd begon. Wat een ervaring is dat voor haar geweest en dan in januari nog een training. Top!
Blij te horen dat het weer wat beter met je gaat. Het heerst flink, topdrukte bij ons op de praktijk. Knap het laatste stukje maar snel op. Groetjes, Mienokje

Sieta on 23 november 2012 om 04:14 zei

Wat een super leuke ervaring moet dit voor Sharona geweest zijn.
En mams zat natuurlijk te glimmen van trots voor de TV.
Blij te lezen dat jij je weer wat beter voelt Cynthia.
Doe het nog maar even lekker rustig aan hoor.

Liefs, Sieta

Lenie on 23 november 2012 om 07:27 zei

Wat zal dat gaaf zijn geweest zeg met al die mensen in dat stadion een ervaring om nooit meer te vergeten. Erg leuk om de foto's te zien.
Gelukkig gaat het al wat beter met je.
groeten Lenie

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates