zaterdag 29 december 2012

Weer een Merci doosje

Gepost door krea2day Cynthia op 12/29/2012 01:23:00 p.m.

Hallo Dames

Eindelijk kan ik me andere Merci doosje laten zien, hij is al die tijd onderweg geweest naar Spanje. Ik had hem gemaakt voor me schoonouders als kerstkaartje. Omdat hun overwinteren in Spanje moest ik het daar heen sturen. Gisteren kreeg ik dan eindelijk een mailtje dat ze het binnen hadden, na ruim 14 dagen onder weg te zijn geweest.

Ook bij dit doosje ben ik begonnen met en stukje behang als etiket te maken. De achtergrond heb ik gemaakt met een rand pons, de kerstster bloem is gemaakt met een mal van Memory Box hele mooie mal vind ik dat. De ster is van Spellbinders, stempel natuurlijk van Magnolia ook de kerstbal is van Magnolia. De label heb ik gemaakt met een stans van Cuttlebug die embost ook gelijk. Ik heb alles bewerkt met de Distress inkt met een foam sponsje en het afdrukje is gekleurd met de Faber Castell potloden.

Ik wens iedereen en heel fijn weekend.
handtekening

20 reacties:

Hanny on 29 december 2012 om 13:37 zei

Dit ziet er leuk uit, het blijft een mooie stempel en het is prachtig met dat labeltje en die bloem.
liefs Hanny

Jeannette on 29 december 2012 om 14:08 zei

hoi Cynthia, wat een schattig doosje met al die mooie details gemaakt met allerlei verschillende mallen, ze zijn echt mooi en dan het schattige stempelafdrukje erop, een plaatje is het. al een kadootje op zich en dan nog het lekkers erin, fijn dat het goed is aangekomen, groetjes en voor jullie ook weer een fijn weekend, Jeannette

Aartje on 29 december 2012 om 14:21 zei

Hallo Cynthia, fijn dat je dit nu aan ons kan laten zien (en natuurlijk nog fijner dat hij op de plek van bestemming is aangekomen). Wat is het mooi gedaan zeg, prachtig in deze kleuren en die schitterende bloem van Memorybox is echt een eyecatcher!
Groeten, Aartje

jans on 29 december 2012 om 15:46 zei

ziet er heel mooi uit cynthia zal ze best blij mee geweest zijn
even een vraag staan jullie in het eerste weekend van februari weer op de beurs in gorichem ! grt jans

Irene on 29 december 2012 om 16:10 zei

Gelukkig toch aangekomen en niet gesmolten na zo'n reis?? Het ziet er beeldig uit en die Poinsettia van MB is echt schitterend!!!

Goed weekend, Irene

Anita Meijer on 29 december 2012 om 16:44 zei

Wat is die super geworden Cynthia, ik vind hem prachtig, daar zal je zus wel heel blij mee zijn geweest.
Liefs van Anita

Anita Meijer on 29 december 2012 om 16:45 zei

Hahaha gaat lekker met me ik bedoel natuurlijk je schoonouders die in Spanje overwinteren.
Nogmaals liefs van Anita

jolanda on 29 december 2012 om 18:31 zei

prachtig doosje.
Hoe kleuren die potloden?

Ilse on 29 december 2012 om 18:43 zei

Hey,

Mooi gemaakt!! Wat een leuke verrassing!! Fijn dat de post ook in Spanje is gekomen!!
Erg mooie kleuren!! Mooi hoor, met die potloden!!

x ilse

GerJanne on 29 december 2012 om 18:49 zei

Hoi Cynthia,
nou, dat is erg leuk voor en overwinterend stel in Spanje! Veel sneeuw zullen ze niet zien denk ik! Dn krijgen ze een beetje heimwee naar de Hollandse winters, zoals de afgelopen twee jaar....
Mooi als hoesje voor Merci!
groetjes,
GerJanne

Colinda on 29 december 2012 om 20:12 zei

Wat is die leuk!! Een leuke stempel en een erg mooie kerstroos. Een gezellig weekend, Colinda

Unknown on 29 december 2012 om 20:44 zei

Ja,jullie lezen het goed, wij zijn de schoonouders die overwinteren in Spanje! En zijn ook zeer trots op zo'n creatieve schoondochter die ons keer op keer verrast.Het hoesje is prachtig! Zo'n leuk winters tafreeltje en het staat te pronken in onze caravan. Maar wij houden toch meer van de zon. De Merci's kwamen in goede staat aan en gelukkig nog niet gesmolten! We zullen er echt van smullen en aan jullie denken.
Lieve warme groetjes uit Albir, Tjaart en Sophia

Rachel on 29 december 2012 om 21:03 zei

Wat een plaatje! Ziet er prachtig uit!!!
Fijne jaarwisseling, liefs Rachel

Tineke van der Linden on 29 december 2012 om 21:46 zei

Wat een geweldig mooie doos en dan nog eens zo´n lekkere inhoud erin ;-)
Groetjes Tineke

Antoinette Voorn on 29 december 2012 om 22:36 zei

Heel leuk om een mercidoosje te maken stempeltje is ook heel mooi van Magnolia !!!

Groetjes Antoinette
http?/antoinettecreacards.blogspot.nl

Muuske on 30 december 2012 om 01:50 zei

mooi gemaakt.groetjes Margo.

Alice on 30 december 2012 om 09:52 zei

Heel mooi gemaakt. Hij is echt lang onderweg geweest. Maar dan heb je ook wat.
Liefs Alice

leonenkarin.blogspot.com on 30 december 2012 om 10:03 zei

Wat een verrassing zal dat geweest zijn toen dit cadeautje in de bus belandde :D Met recht een feestdag hihhi! Leuk gedaan!!
Groetjes, Karin

jans on 30 december 2012 om 17:12 zei

schitteren doosje weer meis grt jans

Sieta on 31 december 2012 om 10:32 zei

Wat ziet deze Mercidoos er ook prachtig uit Cynthia.
En gelukkig dat hij bij je schoonouders aangekomen is.
Meis ik wens jullie een gezellig uiteinde en een gezond en creatief 2013.
En dat de zaken in 2013 maar goed mogen lopen met de verkoop.

Liefs, Sieta

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates