dinsdag 22 januari 2013

Candu nummer 33 & 34

Gepost door krea2day Cynthia op 1/22/2013 09:14:00 a.m.

Hallo Dames

Heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn oproepje. Ik heb gedaan wat  Karin schreef en je komt nu weer uit op mijn blog lijst dus nog niet op mijn blog zelf. Maar ik ben hier al heel gelukkig mee dus Karin echt super bedankt. Ik had inderdaad dat Google + gedaan maar er gebeurde alleen maar dingen die ik niet wilde, ik dacht dat verwijder ik dat weer maar dat ging toch niet zo makkelijk als ik dacht. Ik zag dat we er ook weer twee nieuwe volgers erbij hebben welkom dames. Nog drie nieuwe volgers en dan ga ik een scrappakket verloten onder de volgers die mijn link van blog of website op hun blog hebben staan. Dus wil je kans maken zorg dat we te vinden zijn.

Ik heb vandaag ook weer twee kaartjes voor jullie en deze zijn ingezonden door Aartje en Renate. We beginnen met die van Aartje, ze heeft de kaart in de kleur rood en roze gemaakt het papier is van Little yellow bicycle en heet Sweet Love, nou helemaal geschikt voor een Valentijns kaartje. De stempel afdruk is van Magnolia gekleurd met spectrum markers. De swirl en het takje zijn gemaakt met een Creatable van Marianne Design.


                                                                         Blog van Aartje
 
 
 

Voor Renate was het haar eerste Valentijn kaart die ze gemaakt heeft. Door al die mooie kaartjes die we gezien hebben, moest ze echt eens een gokje wagen van haar zelf.  Ze heeft wit en roze cardstock gebruikt, en een stukje kraft papier. De knipvel is van Yvonne Creations, het hart is gesneden met de Craftable hart van Marianne Design. De bloem is gemaakt met een Flouricshes mal van Joy Craft, de tekststempel is een digi.  

Blog van Renate 
 
 
handtekening

12 reacties:

Antoinette Voorn on 22 januari 2013 om 09:34 zei

Heee Cynthia,

Fijn dat je problemen zijn opgelost!!! En de kaartjes die binnen komen zijn echt superr ... ben benieuwd of je vandaag de benodigde paar volgers haalt!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Renate on 22 januari 2013 om 10:00 zei

Hallo Cynthia,

Zal vandaag nog een nieuwe foto maken, en naar je toe mailen.

Groetjes Renate vd S

Hanny on 22 januari 2013 om 10:40 zei

Fijn dat je problemen zijn opgelost, wat is zoiets vervelend zeg.
Er zijn weer 2 mooie kaartjes geplaatst, zien er mooi uit.
liefs Hanny

Irene on 22 januari 2013 om 10:56 zei

Tof dat de tip van Karin direct heeft gewerkt en alles weer klopt Cynthia. Blogger/Google is net zo vaak leuk als een duffe ellende dus ik probeer helemaal niks lol!!!
Leuke kaarten weer, lekker vrolijk van Aartje en de hart-easelcard is een vintage droom!!

xx Irene

Jeannette on 22 januari 2013 om 12:38 zei

wat een schattige kaarten zijn er weer bijgekomen, de mooie kaart van Aartje had ik al op haar blog gezien en die van Renate is ook prachtig zeg, een mooie hart easelkaart. Gelukkig dat je computer probleem zo goed als is opgelost, wat een gedoe he? en mijn bestelling is ook weer binnen, heeeerlijk! groetjes en tot blogs weer, Jeannette

Muuske on 22 januari 2013 om 12:51 zei

Weer twee hele mooie kaartjes.groetjes Margo.

Anita Meijer on 22 januari 2013 om 15:46 zei

Hé gelukkig Karin had het de oplossing voor je en het is gelukt, fijn dat alles weer werkt zoals het behoort Cynthia. Wat zijn er weer 2 superkaartjes binnengekomen, helemaal leuk.
Liefs van Anita

Dora on 22 januari 2013 om 16:18 zei

wat fijn dat het probleem is opgelost, helaas kon ik je niet helpen. gelukkig dat er anderen waren die dat wel konden. geweldig!
en dat zijn ook de ingezonden kaarten. prachtig gemaakt. die tekst van de bovenste is zo leuk!! en de onderste heeft een hele mooie knipvel gebruikt...zo toepasselijk!
veel succes, je zit al op 34! wow.
groetjes

jans on 22 januari 2013 om 18:16 zei

schitterende kaartjes weer cynthia loopt lekker al veel kaartjes grt jans

Aartje on 22 januari 2013 om 22:09 zei

Hallo Cynthia, fijn dat je probleem weer is opgelost. En wat gaaf dat er steeds weer nieuwe volgers je blog weten te vinden. Leuk om vandaag mijn kaartje hier terug te zien. De andere kaart is ook geweldig mooi gemaakt. Nu maar duimen dat nummer 33 me geluk brengt.
Groeten, Aartje

GerJanne on 22 januari 2013 om 23:05 zei

Hoi Cynthi,
wat een mooie kaarten weer! De mijne komt nog hoor. Is je probleem opgelost?
Enne....nog maar 1 volger! Geweldig!!
GerJanne

Hanny on 23 januari 2013 om 13:09 zei

Wat zijn er weer mooie creaties gemaakt, ze zijn echt lief en het is heerlijk om dit allemaal zo te kunnen bewonderen en er inspiraite uit te halen.
OOO nog maar 1 volger..........spannend!
liefs Hanny

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates