maandag 8 april 2013

Candy nummer 4, 5 & 6 + extra prijsje

Gepost door krea2day Cynthia op 4/08/2013 09:42:00 a.m.

Hallo Dames

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige bericht. Ben blij te lezen dat jullie achter mijn besluit staan van de regels voor de Candy inzendingen. Ik vind het zelf altijd moeilijk om dat soort dingen op de juiste manier over te brengen. En het is zeker niet boos bedoeld maar dat had ik er ook bij gezet. Ik heb het er nu al een paar over gehad op me blog en ook de rede aangegeven en vind het nu echt tijd worden om me er aan te gaan houden, en het er niet meer over te hebben.
Afgelopen weekend was het al weer 4 jaar geleden dat we met Krea2day begonnen, een rede om te tracteren vind ik. Daarom ga ik een hobby pakket vergeven onder al mijn volgers, en wat moeten jullie daar voor doen ? Nou eigenlijk niet veel er zijn al heel veel dames die een link op hun blog hebben staan naar mijn webshop Krea2day. En die dames maken nu kans op het hobby pakket, dus nog geen link plaats hem snel. Ik ga deze week rond neuzen op jullie blogs en daar uit ga ik een winnaar trekken. Ik kies willekeurig een blog kijk of de link er staat, geen link volgende blog en zo zoek ik naar de eerste die het wel heeft.
 
Vandaag ga ik jullie weer drie inzendingen laten zien, het zijn weer totaal verschillende creaties.
Deze is gemaakt door Patricia, en ze wilde nu een keer niet één van de laatste zijn met haar inzending. Ze heeft dit keer een  geld mapje bewerkt, het mapje was wit had ze ooit eens gekocht en os nu bewerkt met Distress Ink, Tattered Rose. Het Forever Friends beertje komt van een kalender (recycling) en heeft ze in 3D bewerkt. Verder nog een rose lintje gebruikt en bloemetjes geponst uit foam.
 
                                                                       Blog van Patricia
 
 
 
De volgende kaart is ook een hele mooie vind ik zelf en het is gemaakt door Leny. Het plaatjes heeft ze in 3 D afgewerkt, het stoffen bloemetje is van een lint, de 2 kleine roosjes ernaast uit de hobbywinkel, de bloem rechtsboven uit een Joy mal en de cirkel van een MD mal. de blaadjes en de vlindertjes geponst.
                                                                          Blog van Leny
 
 

 
De laatste kaart die ik vandaag laat zien is van Inge. Ze heeft deze kaart gemaakt voor de dochter van haar vriendin die 2 jaar is geworden. En met allemaal poesjes in huis werd de keuze voor het afdrukje niet zo moeilijk. Ze begonnen met een witte kaart, design papier, groen papier, wat meeldraadjes gebruikt. Een gouden felicitatie tekst  sticker, plakparels en dan wat verschillende malletjes van Marianne Design, Joy Craft en Memorie Box.
 
                                                                          Blog van Inge

      Dit waren de creaties die ik tot nu toe heb binnen gekregen, wie word nummer 7 ????


 
handtekening

18 reacties:

ANJA 3D on 8 april 2013 om 09:52 zei

Schitterende kaarten heb je binnen gekregen.
Gr. Anja

Crea Astrid on 8 april 2013 om 10:21 zei

Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt. Ik vind ook dat je gelijk hebt, met je vorige bericht. Je moet toch ergens aan houden en grenzen stellen.
Gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan. Wat leuk dat je een extra prijsje beschikbaar stelt.

Groetjes, AStrid.

Irene on 8 april 2013 om 10:33 zei

Proficiat met het 4 jarige bestaan van Krea2Day Cynthia........jammer dat ik in je DT zit en niet mee kan dingen naar de verjaardagstraktatie hihi!!!!!
Was ik gisteren helemaal vergeten te zeggen dat de inzendingen weer leuk zijn dus dat maak ik nu in een keer goed, 6 super leuke creaties dus ik kijk uit naar wat er nog gaat komen...... .de maand is nog lang niet om!!!

xx Irene

Hanny on 8 april 2013 om 11:30 zei

Wat een mooie creaties zijn er binnengekomen.Ik stuur de mijne ook nog in want ik wil weer graag meedoen. Ik las dat je nu ook alweer 4 jaar bestaat en daarvoor zelfs een prijs gaat weggeven. Dit is nog eens leuk, je blog staat al in mijn sidebar hoor;)
fijne dag, liefs Hanny♥

made by ineke on 8 april 2013 om 12:48 zei

mooie dingen
leuk
en gefeliciteerd met je 4 jarig bestaan
zo lang blog ik nog niet
maar jij staat al heel lang in mijn sitebar!
spannend!!
groetjes ineke

Jeannette on 8 april 2013 om 13:09 zei

hoi Cynthia, gefeliciteerd met het 4 jarig bestaan van je webshop, en leuk dat je dat gaat vieren met een ekstra prijs. De nieuwe inzendingen zijn ook weer erg leuk, ik had er al een paar op hun eigen blog zien staan, ik moet nog aan mijn kaartje beginnen, maar dat gaat goedkomen hoor, ik ben weer van de partij, groetjes Jeannette

Summer-design on 8 april 2013 om 14:38 zei

Wat leuk dat je een prijsje weggeeft n.a.v. je 4 jarig bestaan van je webshop, gefeliciteerd Cynthia! Vind de geplaatste 'pastel' kaarten heel mooi,ga de papiertje hiervoor ook bij elkaar zoeken en dan zie je het binnenkort wel.

Groetjes, Wietske

Marcella on 8 april 2013 om 14:53 zei

Hoi Cynthia

Gisteren even gezellig met je vader en je man gesproken .was weer een gezellige beurs en wel heel jammer dat het zo vermoeiend voor je is maar ik zie je berichtje hieronder en je heb ook leuke dingentjes gekocht ,
De kaarten die je al weer binnen hebt voor de candy zijn prachtig ,Ik ga weer proberen mee te doen .
Groetjes Marcella

Aartje on 8 april 2013 om 15:43 zei

Hallo Cynthia, van harte gefeliciteerd met je 4- jarig jubileum. Ik hoop dat er nog vele succesvolle jaren volgen. Super dat je het ook met ons wil vieren.
De nieuwe inzendingen zijn weer heel mooi. De mijne is nog niet af, maar komt nog zeker,
Groeten, Aartje

Rimmie on 8 april 2013 om 19:45 zei

Hoera! Krea2day!
Bestaat alweer 4 jaar!

van harte gefeliciteerd!
Op naar het volgende jubileum!

Lots of butterfly kisses

Kim

nans'creablog on 8 april 2013 om 19:48 zei

Wat heb je alweer prachtige kaarten binnengekregen Cynthia. En gefeliciteerd met de 4e verjaardag van je webwinkel.
Leuk dat je ons op de hoogte houdt van de vorderingen van je nieuwe huisgenootjes. Ze zien er echt superschattig uit.

Groetjes,
Nans

Roelie on 8 april 2013 om 20:56 zei

Hoi Cynthia,
gefeliciteerd met het 4-jarig bestaan van Krea2Day! Je hebt weer hele mooie inzendingen gekregen.
Hoe gaat het met het nieuwbakken kroost intussen?
Groetjes Roelie

Muuske on 8 april 2013 om 21:27 zei

Hoi Cynthia,Proficiat met jullie 4 jarig bestaan.Lief dat je daar een prijs voor weggeeft eigenlijk moet jij dan cadeautjes krijgen!!!maar vanuit deze kant een dikke knuffel.Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.De kaartjes zijn weer prachtig!!!de mijne is bijna af probeer hem morgen af te maken en dan stuur ik hem.Even een vraagje hoe gaat het met de kleintjes zullen wel weer gegroeid zijn.groetjes Margo.

Anita Meijer on 8 april 2013 om 21:35 zei

Hoi Cynthia gefeliciteerd met jullie 4-jarig bestaan van de webshop, helemaal super. Leuk dat je een prijs gaat weggeven. Wat een supermooie inzendingen heb je weer gekregen, ik vind ze super.
Liefs van Anita

Cards made by Patricia on 9 april 2013 om 00:12 zei

Gefeliciteerd met het 4-jarig bestaan van Krea2day op naar de 5! Wat leuk dat je daarom een prijsje weggeeft. Ik ben nog bij jullie op de beurs geweest van het weekend en ben geslaagd met een malletje. Het blijft wel grappig om je eigen creatie op een ander blog te zien staan. De overige creaties zijn ook weer prachtig.

Groetjes,
Patricia

Monique - Mienokje on 9 april 2013 om 14:23 zei

Gefeliciteerd met de 4e verjaardag van Krea2day. De tijd vliegt zeg. Als felicitatie laat je ons weer van 3 kaarten genieten. Ze zijn schitterend dames.
Groetjes, Mienokje

janieworkum on 9 april 2013 om 15:42 zei

Gefeliciteerd met de 4e verjaardag van Krea2day , de kaarten zijn weer prachtig van de dames. En het filmpje van je kat is zo mooi, je ik ken dat nog van mijn nesten, de sterkste wint. ik hielp wel eens om ze aan een tepel te leggen. Maar het ziet er goed uit hoor.
groetjes janie

Unknown on 9 april 2013 om 16:44 zei

Wat een mooie fleurige kaarten heb je binnen gekregen! En nog van harte gefelicitieerd met 4 jarig bestaan van Krea2day!
Mijn inzending heb ik inmiddels verstuurd en uiteraard staat je link op mijn blog.
Liefs Nicole

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates