dinsdag 2 juli 2013

Candy nummer 42, 43 & 44 + winnaar

Gepost door krea2day Cynthia op 7/02/2013 08:53:00 a.m.
Hallo Dames

We hebben een goed weekend gehad met de kinderen op Duinrell alleen vrijdag avond en nacht regen gehad voor de rest droog weer. Jammer dat de dagen er voor even al die hectiek was met de website of eigenlijk de mail. En toen we zondag avond terug kwamen de problemen weer op nieuw waren en we dus nog de klanten niet konden antwoorden. Geen fijn begin als je net thuis komt van een heerlijk weekend weg. Gisteren alleen maar heen en weer zitten bellen om de mail weer goed te krijgen. Ze gaan er vandaag weer mee verder want het gaat nu nog niet helemaal goed. Het vervelende is wel dat er een aantal inzendingen niet geplaatst kunnen worden op me blog. Ik heb er vandaag nog een aantal die nog niet geplaats waren, voor de andere dames mijn excuus ik baal er ook vreselijk van maar helaas kan ik hier ook niets aan doen.

Een easelkaart gemaakt door Lenie met als thema post. Het is een mannenkaart met een plaatje van een postbode van vroeger. Verder de fiets mal en lantaarn mal gebruikt waar ze een postbus van heb gemaakt (Marianne Design). De lantaarnmal kun je hier erg goed voor gebruiken. Nog wat plaatjes van postzegels en stempels op de kaart.
                   
                                                                    Blog van Lenie
 
 
De kaart van Rosina, Wit cardstock als basis, daarop aqua blauw cardstock. Het designpapier is van een paperpad van boekenvoordeel, plaatje is van internet en uitgestanst met een nestabilitie. De tekst op de banner met de pc, cijfers met de cricut gesneden en nog 2 eyedrops maakte het af.
Blog van Rosina
 
 
We sluiten af met de kaart van Ellie, dit keer heeft ze een maritiemkaartje gemaakt met allemaal MD spulletjes en natuurlijk craftpapier. Het modelletje van de kaart heeft ze met een carrouselmal CR1236 gemaakt. Verder heeft ze de stempels en het designpapier van Beach House serie gebruikt. De Creatables LR0199, LR0230, LR0231 LR0232 zijn ook verwerkt op de kaart. Het visnet is gemaakt met een verbandgaasje en aan de uiteinden een jutetouwtje er omheen geknoopt.
                                                           
Blog van Ellie
 
 
Ik maak vandaag ook gelijk de winnaar bekent van de candy Juni, zodat we morgen met de nieuwe candy kunnen beginnen. Dit keer ga ik Nans blij maken hoop ik, haar nummer is deze keer getrokken door de nummer generator. Nans mag een mal uit kiezen van de nieuwste collectie van Juli van Marianne Design. Nans als je me even een mailtje stuur met welke u wilt dan komt het naar je toe.
 
Iedereen weer super bedankt voor het mee doen met deze candy. We hopen dat het mailen een stuk beter gaat bij de volgende candy van Juli, morgen maak ik deze bekent.
 
 
handtekening

8 reacties:

nans'creablog on 2 juli 2013 om 09:12 zei

Wauw Cynthia, ik zie juist dat ik gewonnen heb. Dankjewel hoor, en natuurlijk ben ik hier superblij mee. Ik stuur je dadelijk een mailtje.

Groetjes,
Nans

anneke's creaties on 2 juli 2013 om 09:54 zei

nans gefeliciteerd met je gewonnen prijs
en Cynthia bedankt weer voor deze kans

groetjes anneke

Dora on 2 juli 2013 om 09:58 zei

gefeliciteerd, Nans! en Cynthia, inderdaad balen van de mail. succes en dank je wel voor de kans.
ben benieuwd wat morgen voor challenge wordt!
fijne dag toegewenst, hopelijk zonder al te veel problemen.
groetjes

Jeannette on 2 juli 2013 om 10:06 zei

Nans, van harte gefeliciteerd met je winnende kaart, super voor je, deze kaarten zijn ook weer erg leuk en wat is die carrousselkaart leuk met dat visnet, heel origineel. Vervelend hoor Cynthia, die computerproblemen, je bent er zo afhankelijk van he? Fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad, daar kun je weer even op teren, groetjes Jeannette

Hanny on 2 juli 2013 om 13:17 zei

Proficiat Nans, geweldig dat je gewonnen hebt.
Cynthia bedankt dat ik mee mocht doen, wat een gedoe met die mail hè. Hopelijk is het snel opgelost want hier wordt je niet vrolijk van.

Irene on 2 juli 2013 om 13:24 zei

Wat een strop met de server Cynthia, duimen dat het nu goed blijft gaan! Nans van harte gefeliciteerd en veel plezier met je prijs!!


xx Irene

Aartje on 2 juli 2013 om 19:37 zei

Balen zeg van die mail. Hoop dat het snel weer goed komt.
Mooie inzendingen weer en Nans van harte gefeliciteerd met je prijs.
Groeten, Aartje

Muuske on 2 juli 2013 om 22:16 zei

Dat is zeker niet fijn thuis komen dat de mail het nog niet doet.Maar jullie hebben wel een fijn weekend gehad en dat is toch al super!!!En de mail die komt wel weer.Nans proficiat.Ben benieuwd wat de volgende uitdaging word.groetjes Margo.

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates