maandag 30 september 2013

Candy nummer 31, 32 & 33 + winnaar

Gepost door krea2day Cynthia op 9/30/2013 08:47:00 a.m.
Hallo dames

Ik hoop dat jullie allemaal een heerlijk weekend hebben gehad. Ik ben niet weg geweest maar heerlijk thuis en daar vermaak ik me ook prima. Vandaag moet ik nog even aan de hobby want me voorbeeld moet af vandaag. Morgen ga ik jullie de nieuwe opdracht laten zien voor oktober.

Deze keer hebben jullie weer met een heel mooi aantal mee gedaan, in totaal 33 creaties laten zien met een dier, geweldig hoor. Jullie hebben de laatste drie nog van mij te goed vandaag en daarna ga ik de winnaar bekent maken.

Deze kaart met de kater is gemaakt door Arja, dit is haar eigen kater met eerst een foto toen hij klein was, hij is nu 5 jaar oud. De kater is een echte jager en neemt soms wat als cadeautje mee voor de baas, die hem niet meer zou willen missen.

                                                                   Blog ??



De volgende kaart is gemaakt door Dora, ze heeft gekozen voor een paard. Paarden zijn één van haar lievelings dieren want poezen en cavia's en konijnen dat zijn ook lievelings dieren voor haar. Ze heeft zelf een paard (kruising tussen een Fries en een Groninger) en een shetlander.  het is dus niet zo vreemd dat ze met een paard komt als dier. ( De afbeelding is zelf getekend)


                                                        Blog van Dora


De afsluiter van deze maand is Yvonne, ze heeft een kaart gemaakt met twee hondjes. De kaart heeft ze gemaakt voor iemand die jarig was, ze is zelf ook gek op dieren dus vond het een leuke opdracht deze keer. 

Blog ??


Zo nu de taak voor mij om een winnaar te kiezen, we hebben heel wat leuks gezien en ook hele mooie creaties. En één van die creaties was gemaakt door Judith ik vond het zo leuk dat ze iets gemaakt had voor het dier zelf. En daarom wint Judith deze keer de candy, en ga ik haar een leuke mal toe sturen als ze haar adres door gemaild heeft. Omdat er dit keer weer meer dan 30 mensen hebben mee gedaan heb ik nog een extra winnaar getrokken en dit extra prijsje gaat naar Christa zij krijgt van mij een embossingfolder van Die'sire. Christa als je ook even je adres gegevens wilt mailen dan komt het helemaal goed.

Morgen staat de nieuwe candy op me blog en dan hoop ik dat jullie weer massaal mee doen en ik volgende maand weer twee of misschien wel drie mensen blij kan maken met een mal.

                                                Hele fijne dag dames en tot morgen !!
handtekening

17 reacties:

Antoinette Voorn on 30 september 2013 om 09:14 zei

oHhh weer drie hele mooie creaties!! die spoesjes zijn zo schattig en die kaart met het paard is heel gaaf...volgende keer hoop ik weer mee te doen hoor, want het gaat nu wel heel erg weer kriebelen hahahaha

Gr Antoinette

rian on 30 september 2013 om 09:21 zei

super inzendingen weer vooral dat paard jeetje die is mooi getekend.
enne de prijswinnaars gefeliciteerd.
ik kijk weer uit naar de volgende uitdaging.
groetjes rian

anneke's creaties on 30 september 2013 om 09:47 zei

wat een schitterende kaarten weer
en Judith en Christa gefeliciteerd met jullie prijs
ben benieuwd wat de volgende challenge is
ik denk iets met de herfst, maar we zullen zien

groetjes anneke

Judith Liefting on 30 september 2013 om 11:11 zei

Oh Cynthia! Wat leuk! Dank je wel! Zoveel moois voorbij zien komen dit keer en dan val ik, nouja Balou in de prijzen. Mag van Balou vast de mal lenen in ruil voor koekjes! Ik mail je!

Regina on 30 september 2013 om 11:38 zei

herzliche Glückwünsche an beide Gewinnerinnen!
Freue mich auf die nächste Herausforderung.

liebe Grüße Regina

Crejabeja on 30 september 2013 om 13:13 zei

Gefeliciteerd allemaal , ben benieuwd naar de volgende challenge...

Tineke van der Linden on 30 september 2013 om 14:35 zei

Mooie creaties weer.
Gefeliciteerd Judith en Christa.
Groetjes Tineke

Dora on 30 september 2013 om 14:52 zei

gefeliciteerd Judith en Christa, veel plezier met jullie prijzen.
mooie inzendingen! toch nog zoveel die mee doen met je challenge. ontzettend leuk!
succes!
groetjes

GerJanne on 30 september 2013 om 15:01 zei

Ook deze drie laatste kaarten zijn superleuk!
Ben al weer benieuwd wat je voor nieuws hebt verzonnen, Cynthia!
Winnaars: gefeliciteerd!!
GerJanne

Margaret on 30 september 2013 om 17:36 zei

Leuk dat er zoveel inzendingen waren dit keer. Van harte Judith en Christa dat jullie de winnaars zijn!
Groetjes,Margaret

Christa on 30 september 2013 om 18:55 zei

hey wat leuk dat ik ook een prijsje heb gewonnen helemaal te gek Judith jij ook gefeliciteerd xx christa

Sylvia on 30 september 2013 om 19:00 zei

Gefeliciteerd dames. Ik ben benieuwt wat de nieuwe opdracht is.

Groetjes Sylvia

nans'creablog on 30 september 2013 om 19:46 zei

Gefeliciteerd aan de winnaars en deze drie laatste inzendingen waren ook super.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer on 30 september 2013 om 22:12 zei

Wat een mooie inzendingen weer Cynthia en Judith en Christa gefeliciteerd met jullie prijs, tof voor jullie.
Liefs van Anita

Roelie on 30 september 2013 om 22:39 zei

Judith en Christa van harte gefeliciteerd met jullie prijzen!
Wat mooi dat je er 2 prijswinnaressen van gemaakt hebt...
Groetjes Roelie

Erica ♥ on 30 september 2013 om 22:54 zei

Bloggen staat bij mij even op een laag pitje,
maar ik wil toch even de winnaars feliciteren en laten weten dat ik
de kaartjes weer heel mooi vind die je laat zien, ook de vorigen ☺
Groetjess Erica

Crea Astrid on 1 oktober 2013 om 09:07 zei

Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Judith en Christa van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

Groetjes, Astrid.

Een reactie posten

 

krea2day Copyright © 2011 Krea2day blog is Designed by MMDesigns Inspired by BTemplates